شاهدانهای اداره معرفی معافیت تسهیلات

شاهدانهای: اداره معرفی معافیت تسهیلات خبر دانشگاه

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات کی‌روش هرچه می‌گوید وحی منزل است/ استوری و قلیان! ، خداداد عزیزی/ فوتبال ما دو مصیبت دارد

    سرمربی سپیدرود رشت خاطرنشان کرد که تیمش بدنسازی چندان مناسبی نداشته و از نظر آمادگی جسمانی در شرایط مطلوبی قرار ندارد. 

    کی‌روش هرچه می‌گوید وحی منزل است/ استوری و قلیان! ، خداداد عزیزی/ فوتبال ما دو مصیبت دارد

    خداداد عزیزی: کی روش هرچه می گوید وحی منزل است/ فوتبال ما دو مصیبت دارد: استوری و قلیان!

    عبارات مهم : ایران

    سرمربی سپیدرود رشت خاطرنشان کرد که تیمش بدنسازی چندان مناسبی نداشته و از نظر آمادگی جسمانی در شرایط مطلوبی قرار ندارد.

    به گزارش ایسنا، خداداد عزیزی ظهر چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سایپا اظهار کرد: این بازی جهت ما سخت هست. سایپا تیمی است که چندین سال در فوتبال ما است و از لحاظ سخت افزاری تیم خوبی دارد. از نظر امکاناتی شرایط خوبی دارند؛ سال هاست هزینه می کنند و تیم خیلی حرفه ای دارند. سال قبل هم با علی دایی دوست و هم بازی خوب من سهمیه گرفتند و شاکله مهم تیم ارزش را حفظ کردند. ما بازی مشکل داریم. سه هفته است که شروع کرده ایم و بدنسازی چندان مناسبی نداشتیم از نظر آمادگی جسمانی می دانیم آن شرایط مطلوب را نخواهیم داشت.

    خداداد اضافه کرد: راجع به پرسشها مالی کلوب ما باید با مدیران کلوب صحبت کنید. امیدوارم که اتفاقاتی که سال قبل جهت سپیدرود و هوادارانش رخ داد امسال رخ ندهد. سال قبل سپیدرود با پرسشها مالی زیادی روبه رو بود و شرایط خوبی نداشتند. من جو رشت را پیش از این ندیده بودم ولی واقعا جو خیلی عجیب و غریبی دارد. حق مردم رشت است که یک تیم در لیگ برتر داشته باشند. سپیدرود تیم قدیمی است و رشتی ها حق ارزش است تیمی در لیگ برتر داشته باشند که پرسشها مالی نداشته باشد.

    کی‌روش هرچه می‌گوید وحی منزل است/ استوری و قلیان! ، خداداد عزیزی/ فوتبال ما دو مصیبت دارد

    امسال گروهی آمدند و کلوب را در اختیار گرفتند و بعد از کش و قوس های فراوان قرار شد هزینه کنند و تیم را نگه دارند. من امیدوارم تعهداتی که نسبت به بازیکنان ما اعلام شده است آن ها را عملی کنند. از آن ها قول گرفتم که پرداختی های تازه هم داشته باشند و تعهدات ارزش عملی شود. تعهدات کلوب نسبت به مربیان سابق هم پرداخت شده است و فقط بازیکنان تازه می ماند که باید پرداخت شود. سپیدرود به این عنوان نیاز دارد که پرسشها مالی نداشته باشد و من تلاش می کنم به این مساله زیاد ورود نکنم ولی هنگامی که بازیکن پول نگیرد طبیعتا شما نمی توانید بازیکن را کنترل کنید. هنگامی که بازیکن کنار زمین می آید و می گوید من پولم را نگرفته ام شما نمی توانید با او برخورد کنید و از تیم کنارش بگذارید. چند بازیکن را می خواهید کنار بگذارید؟ اگر بخواهید با آن بازیکن هم مدارا کنید حرمت و تابو مدیریت شما می شکند. متاسفانه در فوتبال ما اکثر کلوب ها با مسئله مالی مواجهند. من امیدوارم اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان کمک کنند و تیم را اداره کنند و پرسشها را حل کنند.

    در ادامه این نشست خبری یکی از خبرنگاران از خداداد عزیزی پرسید آیا تیمش به کسب سهمیه فکر می کند یا خیر؟ که او گفت: ما تیمی هستیم که ۱۵ روز است بسته شده است ایم و ۸ تا ۹ نفر بازیکن پارسال مان را نگه داشته ایم و تعدادی بازیکن هم جذب کرده ایم. شاید فرد دیگری جای من بود سیاه بازی می کرد و می گفت امسال سهمیه می گیریم، سال بعد قهرمان می شویم و سال بعدش هم قهرمان جام کلوب های دنیا می شویم. ولی من اهل دروغ و هیجان نیستم. تلاش می کنیم تیم مان را در نیمه های جدول نگه داریم و در نیم فصل چند بازیکن خوب جذب کنیم تا تیم مان تقویت شود.

    سرمربی سپیدرود رشت خاطرنشان کرد که تیمش بدنسازی چندان مناسبی نداشته و از نظر آمادگی جسمانی در شرایط مطلوبی قرار ندارد. 

    عزیزی در ادامه راجع به این که آیا اگر پرسشها ادامه داشته باشد احتمال دارد استعفا بدهد یا خیر؟ گفت: من به کلوب اعلام کرده ام تا زمانی که بازیکنانم پول نگیرند من دریافتی نخواهم داشت. من سیاه بازی نمی کنم. اول باید کلوب پول بازیکنانم را بدهد و به تعهداتش عمل کند و بعد در قبال مربیان عمل کند. من هرجا صحبت می کنم به مدیر مربوطه می گویم شما نگویید که فردا پول می دهم بگویید دو ماه آینده ولی به تعهدتان عمل کنید. اگر مدیران کلوب به تعهدشان عمل کنند من آیا باید استعفا بدهم؟ ما مبارزه می کنیم و تلاش می کنیم و این مهم نیست که شکست بخوریم یا برنده باشیم.

    او در ادامه راجع به احتمال ماندن یا رفتن کارلوس کی روش تصریح کرد: امیدوارم کی روش بماند. من فکر می کنم جام ملت هایی که در پیش است خیلی چیزها را راجع به کی روش مشخص می کند. کی روش تیمی ساخته که ساختار دفاعی خوبی دارد ولی هستند کسانی که اذعان کنند ما در بحث حمله مسئله داریم. این جام ملت ها نشان می دهد که آیا در بحث حمله ما مسئله داریم یا نه. ما نمی توانیم به این جام ملت ها برویم و برابر عراق مساوی کنیم و مردم به خیابان بریزند. باید ببریم و به فینال برسیم و قهرمان شویم ولی راجع به بازیکنانی که به کلوب های متفاوت اروپایی انتقال یافته می شوند هم باید بگویم لیگ انگلیس هر لحظه لیگ خوبی است و امیدوارم این اتفاق جهت جهانبخش رخ دهد و فوتبال ما شکل و شمایل بهتری بگیرد.

    کی‌روش هرچه می‌گوید وحی منزل است/ استوری و قلیان! ، خداداد عزیزی/ فوتبال ما دو مصیبت دارد

    سرمربی سپیدرود تصریح کرد: ما موفقیتی در جام جهانی به دست نیاوردیم و بعضی هم به خاطر این حرف من ناراحت شدند ولی الان که مدتی از جام جهانی گذشته و عده ای سردتر شدند به این نتیجه رسیدیم. ما ۴ امتیاز کسب کردیم ولی به مرحله بعد افزایش نکردیم و از بین بردن شدیم. موفقیت یعنی این که ما از دور مقدماتی به مرحله بعد افزایش کنیم. فرقی هم ندارد با ۵ امتیاز یا یک امتیاز از بین بردن شویم. در جام ملت های آسیا هم باید قهرمان شویم و هر جا هم از بین بردن شویم به درد تیم ملی کشور عزیزمان ایران نمی خورد.

    ما در جام جهانی عملکردی داشتیم که شاید از نظر بعضی مردها گزارشگر که هیجان دادند خیلی خوب بودیم و جو دادند و مردم به خاطر جو آن ها به خیابان ریختند ولی از نظر کارشناسان فوتبال که بازی ها را نگاه کردند ما خوب نبودیم. جهانبخش هم که الان می بینید قرار است به برایتون برود به خاطر آقای گلی در لیگ هلند است و به جام جهانی ربطی ندارد. شاید در جام جهانی عملکردی داشتیم که دلخواه بعضی مردها باشد و دفاع کردیم و برابر پرتغال مساوی گرفتیم و به اسپانیا باختیم و برابر مراکش پیروز شویم ولی فکر می کنم از نظر فوتبالی چیزی به دست نیاوردیم.

    سرمربی سپیدرود رشت خاطرنشان کرد که تیمش بدنسازی چندان مناسبی نداشته و از نظر آمادگی جسمانی در شرایط مطلوبی قرار ندارد. 

    وی اضافه کرد: اینکه ما ۴ امتیاز گرفتیم نشان می دهد عالی ترین نتیجه تاریخ فوتبال کشور عزیزمان ایران در جام جهانی گرفته شده است است ولی این دوره تنها دوره ای بود که تیم ملی می توانست از گروهش افزایش کند. آنقدر خودمان هیجان دادیم که این اتفاق رخ نداد. شما فکر می کنید ما در ۱۵ دقیقه آخر دیدار اسپانیا نمی توانستیم این تیم را شکست بدهیم؟ بدون تعارف می توانستیم شکست دهیم. یک موقعیت گل ۹۰ درصدی هم مهدی طارمی برابر پرتغال از دست داد. ما ۴ امتیاز گرفتیم و این قابل دفاع است ولی همانند عربستان که ۵ گل خورد و کره جنوبی که آلمان را برد، از بین بردن شدیم. چه بخواهیم روی آن ۴ امتیاز فکر کنیم چه فکر نکنیم ما از بین بردن شده است ایم.

    عزیزی در ادامه راجع به اینکه تیم ملی بازی های دوستانه خوبی نداشته هم گفت: من کاری به این پرسشها ندارم. اگر مسئله بود می توانستیم بگوییم به جام جهانی نمی رویم. بعضی می گویند فلانی در شرایطی بود که مجبور بود کار کند ولی من می گویم چنین چیزی نیست. کی روش که در فوتبال کشور عزیزمان ایران هرچه می گوید وحی منزل هست. می توانست بگوید من با این بازی های تدارکاتی به جام جهانی برود و مجبور نبود کار کند. من الان سرمربی سپیدرود هستم و این تیم مسئله مالی دارد ولی حالا که مسوولیتش را گرفتم دیگر بهانه نمی آورم و اگر مسئله باشد به خود می گویم رها کن و برو.

    کی‌روش هرچه می‌گوید وحی منزل است/ استوری و قلیان! ، خداداد عزیزی/ فوتبال ما دو مصیبت دارد

    او در ادامه راجع به شرایط کی روش جهت تمدید قرارداد با فدراسیون فوتبال و این که او اعلام کرد برنامه هایش جهت آماده سازی تیم ملی تا جام ملت ها مو به مو اجرا شود گفت: شما در کشور عزیزمان ایران زندگی می کنید. هیچ وقت در کشور عزیزمان ایران وعده ها مو به مو اجرا نمی شود. نه در فوتبال؛ نه در سیاست؛ نه در اقتصاد؛ هیچ وقت همه برنامه ها کامل اجرا نمی شود. شما فکر می کنید هرچه آقای کی روش می گوید باید اجرا شود؟ امکان ندارد این اتفاق بیفتد. خود آقای کی روش هم می داند و فدراسیون فوتبال هم از این عنوان آگاه هست. شاید آقای کی روش بگوید ما باید با برزیل بازی کنیم ولی آن ها به طور مثال یک میلیون دلار پول می خواهند. آیا ما این مبلغ را می توانیم هزینه کنیم؟ من باز هم می گویم ما واقعا می توانستیم این دوره پرتغال را شکست دهیم و به دور بعد برویم ولی به هر دلیلی این اتفاق رخ نداد.

    وی در پاسخ به این پرسش که آیا گروه کشور عزیزمان ایران در جام جهانی گروه فوت بود یا خیر؟ گفت: نه گروه فوت نبود. ما بیش تر هیجان دادیم. در گروه ما همه تیم ها از بین بردن شدند هم مراکش و هم اسپانیا و پرتغال از بین بردن شدند. اگر تیم دیگری هم بود از بین بردن می شد.

    خداداد عزیزی در بخش دیگری از نشست خبری راجع به بیانات یکی از خبرنگاران که گفت کره جنوبی با وجود این که تیم ارزش قهرمان دنیا را شکست داده بود با تخم مرغ از آن ها استقبال کردند گفت: ما جو می دهیم؛ بازی اول را بردیم مردم به خیابان ریختند. بازی دوم را باختیم باز مردم به خیابان ریختند. بازی سوم را هم مساوی کردیم باز مردم به خیابان ریختند.

    من واقعا نفهمیدم علت مردم جهت این که به خیابان می ریختند چه بود؟ این که شما می گویید مردم کره جنوبی تیم ارزش را با تخم مرغ زدند به خاطر این است که در فوتبال کشور عزیزمان ایران عده ای از مردها هیجان می دهند. در جام ملت های آسیا دوره قبل از عراق باختیم و از بین بردن شدیم ولی مردها گزارشگر که دوستان ما هم هستند آنقدر هیجان دادند که مردم خوشحالی می کردند ولی در جام جهانی ۲۰۰۶ سایه برانکو را با تیر می زدند آیا که در همان جام جهانی با برانکو خداحافظی کردند. متاسفانه من فکر می کنم خط و خطوط وجود دارد. مردم ما را با مردم کره مقایسه نکنید. آن ها چیزهایی می خورند که ما نمی خوریم (با خنده). اگر در آن جا یک ثانیه قطار دیر کند مسوولان قطارشان را برکنار می کنند ولی در کشور عزیزمان ایران گاهی قطار سه روز تاخیر دارد. من یک بار می خواستم از مشهد به پایتخت کشور عزیزمان ایران بیایم ۲۴ ساعت در راه بودم. هواپیمایی که جهت پایتخت کشور عزیزمان ایران بود در اصفهان نشست و در آن جا من به قم رفتم و به خاطر بسته بودن اتوبان بعدازظهر به پایتخت کشور عزیزمان ایران رسیدم و بعد حساب کردم دیدم ۳۰ ساعت در راه بودم. شما اگر ببینید ما باز هم از بین بردن بشویم کسی کسی را با تخم مرغ نمی زند چون گزارشگران جو و هیجان خوبی می دهند ولی من امیدوارم این اتفاقات جهت مربیان ایرانی هم رخ بدهد آیا که مربیان ایرانی هم کسانی بودند که بد نتیجه نگرفتند.

    من یادم نمی آید کسی از آقای طالبی استقبال کرده باشد. ما زمانی که بازگشتیم مگس هم در فرودگاه نبود ولی الان دنیا دنیای مجازی و تبلیغات هست. یادم می آید جهت جام جهانی ۹۸ تیم ملی را به منزل ای بردند مثل فیلم های خون آشام بود. الان مگر کی روش را می توانند به آن منزل ها ببرند. من امیدوارم تیم ملی بعد از مدت ها در جام ملت های آسیا قهرمان شود. حال این قهرمانی با کی روش یا با مربی دیگری به دست بیاید فرقی نمی کند. چه مربی بدتر یا مربی بهتر از کی روش بیاید. ما ۱۰ سال نان تیم ملی ۹۶ را خوردیم الان هم اگر قهرمان شویم سال های سال می توانیم قهرمان شویم. ا

    او راجع به سردار آزمون هم گفت: من او را دوست دارم و در مراسم اکران فیلمی راجع به اسبش با او صحبت کردم و به او گفتم تصمیمت اشتباه هست. من یکی از بازیکنانی که خیلی دوستش دارم سردار آزمون هست. سردار در جام جهانی خوب بازی نکرد و نظر شخصی ام این است که این قضیه به خاطر سیستم فوتبال کی روش بوده هست. اگر او به جام ملت های آسیا بیاید می تواند آقای گل شود. متاسفانه باید حاشیه ها را کم کنند و کی روش گوشی تلفن همراه ها را در اردو جمع کند. فوتبال ما دو مصیبت دارد: استوری و قلیان!

    واژه های کلیدی: ایران | ایرانی | بازیکن | فوتبال | قهرمان | فوتبالی | بازیکنان | جام جهانی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار